Söndag

Ja du var det söndag igen då! En riktigt slappar söndag har det varit. Sov till 3 idag. Men det blev ju sent inatt så man får lov att sova länge på dan då.. hehe..
Men allt börjar kännas mycket lättare nu. Så skönt. Tiden läker alla sår heter det väll.
O en riktig toppen helg blev det oxo. Lumpan kom över i fredags när jag höll på att somna men vi tog en sängfösare o kollade på lite konserter. Så det blev en riktig konsert kväll. Var länge sen vi hade en sån sist. Så efter ett gäng bärs lite nya konserter o en massa skit snack så la man sig nån gång runt 5 snåret.. hehe.. Sen var det nya tag igår. Du det vart lite bastu o pizza o öl. Sen så gick vi vidare till 8 o spelade lite biljard. O det var en hel del folk man inte träffat på länge som var där. Sen slutade kvällen med efterskiva. Det var en riktigt rolig kväll iaf. O så blev det bokat fest i gävle om 2 helger. Ska bli skit skoj, var ju år o dar sen man var in dit nu. 
O i morgon börjar mitt nya liv har jag bestämt. haha.... Då e det gymmet som gäller. Måste ju komma i form till sommaren. Det e beach 09 som gäller o då måste man ju börja nu om man ska hinna... 

Nu har jag inte tid med det här nå mer! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0