Nytt liv?

Ja då började det idag då!.. hahaha... Måste ju komma igångo röra på sig så det blir nån ordning på det här. Så idag var jag till gymmet o nu ska jag hålla i det. (E det tänkt) Men fy fan va jobbigt det var. Kommer nog har snäll tränings värk imorgon. Har hållit uppe med träningen i 3 månader nu o sist vägde jag 80. Vilket e nästan match vikt. 83 kanske skulle va lagomt. Men idag när jag vägde in mig vägde jag 73. Fy fan va jag har tappat.. Ifrån vart??? Men det har väll sina förklaringar att man har gjort det. Men nu e det iaf hårdträning som gäller... har ju 10 kilo att lägga på mig för att nå match vikt. Men det känndes så jävla skönt att komma igång iaf. Men vikterna man låg på sist e man ju en bit ifrån just nu. Men nu har jag ett mål att jobba emot.

O så har jag tänkt på en sak oxo. Eftersom jag e en grubblare. Det handlar om låt texter. Det kan handla om en låt som man hör flera gånger eller en längre tid men inte tänkt nå mer på den. Men sen när nått händer i livet o man börjar lyssna på texten så kommer man på.. det e ju precis så där jag känner nu! Det e precis som om dom sjunger om mig. Men det kan ju vara så att man lägger in sin egen tolkning av låten oxo.. men tycker att den handlar om en själv. Vet inte om jag vill komma nånstans med den iaktagelsen.. det bara e så!

O en sak till! Flinga e fan dum i huvet. Här har vi en katt som kan ligga o sova hela dagarna. Men sen när jag lägger mig då ska katt fan börja leva om. Jama o ligga under sängen o leva om. Hon e så jävla dryg just nu. Hon måste ha varit på tigers fråd o nallat lite.. haha

Men nu e det rast vila o så nya tag imorgon.. god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0