Åkabil

Ja då var helgen över! Men det har inte kännts som helg för jag har ju jobbat. Men det blev lite monopol hemma hos patte i lördags. O så en del andra spel.. Men patte var inne i ett stim o tog hem det mesta.. köp en lott!
Sen så var man ju ganska trött när man skulle upp i morse.. hade gärna legat kvar då. O när jag kom hem satt jag in mat i micron men somnade medans jag väntade med flinga i knät..Hehe.. sov två timmar.. Bra jobbat gubbe.. Lätt o sova sen.. NOT!!
Sen blev det en repa med bilen. Jag har ju en fin bil nuförtiden o nu e det ju roligt att åka.. Så jävla skönt att bara dra iväg.. man tänker bättre när man åker bil o när det e mörkt ute o poppa på högsta volym så man kan träna på sång rösten till afterbaech säsongen.. O jävlar va bra jag sjunger i bilen.. hehe.. Idol nästa kanske.. Så 20 mil mer på mätaren o så har mitt nya funna band spelat för fullt på stereon... Shinedown.. så jävla bra.. hela skivan.. men det e några låtar som har snurrat fler varv.. hehe.. o självklart måste jag ju dela med mig av dessa!!..


Iaf så måste jag säga att jag mår jävligt bra just nu.. Life is good!!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Tjo igen.. Breakin inside ännu bättre.. har precis tagit ut den på gitarr.. så kan vi skråla ihop i sommar DU & JAG!

2009-01-23 @ 21:58:04
URL: http://ermikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0