2009

Japp då var det över.. 2008! En massa skoj har man hunnit med under året! Både medgångar o motgångar. Men så e det väll alltid. Det har helt klart varit ett händelserikt år iaf, det e en sak som e säkert. Där den första halvan var bättre än den andra. Det började med nytt jobb. Träffade en härlig tjej. Skaffade min första tatuering. Var på konserter o hade en skit rolig sommar med mina vänner. Köpte en ny fin bil. Allt var tipp topp. Sen som vanligt så kommer aldrig ett problem själv när det gäller mig. Så andra halvan var mindre rolig. Förlorade det nya jobbet. Vattenskada i badrummet. Singel igen. Kännslomässig berg o dal bana. Men nu e det nytt år o nya möjligheter som väntar. Nu lämnar jag 08 bakom mig o ser framåt mot 09 för att se vad det har att erbjuda. För det känns som att 09 kommer bli ett bra år. Ska göra det till ett ännu bättre år en det gamla. 

Men 08 slutade välldigt bra. Vi var ett gäng som var ute i årsunda där vi åt o drack o lekte o spelade o sjöng hade det skit skoj. Mycket tok blev blev det o mycket skratt. O så körde vi en guitarr hero turnering där jag åkte ut i första rundan.. fan.. träningen har inte gett resultat.. haha.. Helt underbara vänner o ett skit bra avslut på 08 var det!

O så vill jag bara tacka den bästa kompis man kan ha för att han finns o ställer upp i alla väder.. Det e nog få förunnat att ha en sån kompis o jag har flera stycken. Men framförallt Lumpan. Alla skulle haft en kompis som dig. O tack för att du finns.

Till alla andra säger jag bara Gott nytt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0