på tryckningar från högre makter:)

Ja idag har det varit en popidoardag. Hade tvätt tid vid tio men vaknade 20 över. Det var bara att hoppa ur sängen o springa till tvätt stugen.. tror det blev 6 maskiner.. Men nu e allt rent iaf.. skönt!! Sen där emellan plockade jag lite här hemma o städade undan lite lätt o så lagade jag mat. Så det var hela förmiddan det. Sen så har jag varit iväg på gymmet en sväng.. Det e skönt nu när man håller i även om dte inte e sten hårt än så länge.. Känner av nacken lite sen jag kraschade i lördags så man lär väll ta det lite lugnt. O snart ska jag iväg o spöa farsan i bädminton. Kan ju försöka iaf.. Fan det e riktigt jobbig sport.. Men roligt. Så det har varit full fart hela dagen.. Sen ikväll hoppas jag kunna snylta åt mig lite chokladkaka. :) Kanske med mjölk till?!.. hehe.

kram på dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0