Intresant värre!

Jo du nå kommer det att handla om väldigt intressanta saker... hehe

Jag har sovit så jävla bra i natt.. efter flera nätters orolig sömn.. Så i förmiddags var jag till arbetsförmedlingen.. Men dom sa int eså mycket vettigt.. så jag ska hålla lite kontakt med dom framöver när man ser hur det blir med jobbet.
Sen så skulle jag formattera om datorn för den e så jävla seg o det var nog 2 år sen sisst.. så det e dags.. men jag hittade inge xp skiva men jag visste att jag hade en sån i sundet så jag åkte ut dit o hämta den o så passade jag på att testa skotern lite oxo... o det e nu det intressanta kommer.. hehe

Nu när jag skruvade ihop skotern igen sen kraschen flyttat fram styret ett hack, vilket gör att jag får styret längre från kroppen. O idag när jag åkte för att testa hur det blev så så var det ju en jävla skillnad.. det e mycket lättar att ståupp, o skönare ställning när jag står för tidigare har jag lärat böjt mig lite vilket har blivit jobbigt i benen efter en stund. Så det blev en mycket bättre körställning. Sen så når jag åt bromsen mycket bättre med pekfingret. Förr har jag knappt nått åt den med det fingret så jag har inte fått nån kraft att bromsa utan bromsat med fuck U fingret ist.. men det i sin tur gör ju att jag bara håller i mig i styret med två fingrar ist för hela handen.. o det säger ju sig själv vad som e bäst om man åker på en gropig led eller på bana när man håller i sig med två fingrar eller hela handen... så på det hela taget blev det en jävla skillnad!!!!!!!!.. intressant  va?.. haha..
Så jag var iväg till gropen i provade hoppa lite... Måste ju lära mig styra skiten i luften. Fram o bak går ju bra..nu för tiden.. men i sidled behövs det lite träning.. jag kan det i praktiken men i teorin hänger inte skallen med alla gånger.. så man fick åka in snett i hoppen o reda upp det sen i luften o det gick ju bra.. det e så jävla roligt när man märker att man gör framsteg.. Sen var jag ut på banan en sväng o åkte några varv oxo.. FY fan var roligt... men då får man ju jäveln i sig.. haha.... kul som fan e det att åka skoter iaf...
Nu ska jag ner på gymmet en sväng.. lika bra o hålla i om det ska bli nått.. sen blir det lite mat...

flöjt!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Men åk inte själv!!! går det att åka vid banan i årsunda? jag hänger gärna med isåfall.

KRaaaaaaaaam

2009-02-09 @ 14:55:07
URL: http://ermikaela.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det heter långfinger hallå, lite mera vårdat språk tack ;-)

2009-02-22 @ 17:11:51
Postat av: Zelal

glömde skriva ner mitt namn så du inte tror att det är en riktig anmälan...

2009-02-22 @ 17:14:44
Postat av: Mikaela

JAg har utmanat dig!

2009-03-19 @ 13:57:19
URL: http://ermikaela.blogg.se/
Postat av: Ranta

HAHA!!! Du är juh fan sämre än mig på att uppdatera bloggen din... Skärpning gubbe!! Btw så funderar jag å frugan på att hälsa på dig till sommarn om de går för sig?? Jamena, de är väl våran tur nu ;-) Men de lär vi väl höras med om senare... Ha de gött /Finnnen

2009-06-12 @ 17:29:50
URL: http://rantaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0