long time ago

Ja du var det ett tagsen man skrev igen då? Jag har ju så jävla mycket o göra så man hinner ju inte med.. haha... har mycket jag skulle ha gjort iaf...

O i veckan var man ledig.. så i onsdags var det fotboll sen var vi ut på kharma en sväng.. det var riktigt roligt... sen i torsdags var jag o marie in till gävle o käkade o shoppade lite... hitta en tröja tillslut..
Sen så jobbade jag em i helgen så då hände det inte så mycket.. var hem till patte i fredags kväll o skulle ta det lugnt.. men han bjöd på mintu så man blev sig själv då oxo... o jävlar va ont i skallen jag hade på jobbet i lördags.. så ALDRIG mer!!!1

O så undrar jag över varför det ska vara så jävla svårt att träffa nån som tycker om mig lika mycket som jag tycker om dom.. Oftast i mitt liv har det varit tvärt om.. den tjej jag har träffat har haft mer kännslor än vad jag har haft.. Så jag förstår fenomenet.. Men jag fattar inte varför det ska vara så jävla svårt att träffa nån där man tycker om varann lika mycket.. Hur gör man?.. haha.. En sak e då säkert.. träffa en tjej som redan har kille o fortfarande har kännslor för han e inte rätt sätt!! O konstigt men två av dom tre senaste tjejerna jag träffar har haft det.. o den som inte hade det.. hade inte jag lika mycket kännslor för.. fast hon var en av dom snällaste personerna jag träffat på länge...
Men det kan aldrig bli nån riktigt bra start om man träffar nån somhar halva foten kvar hos nån annan... tro mig jag har blivit lite av en expert på det området.. Man tror man har koll o kan styra det från början men när kännslorna tar över har man noll koll längre.. finns inget man kan göra än hur gärna man vill göra nått annat... 
Sen beror det väll på lite hur man e som person oxo.. hur man reagerar.. Vissa kan tydligen släppa sina kännslor o gå vidare o skaffa nytt på nytt på nytt på nytt på nytt.. o vara lika förälskad varje gång.. men jag tror inte man e förälskad i personen då.. jag tror man är förälskad i förälskelsen... o det funkar kanske ett tag men det kommer nog i kapp en efter ett tag... 
O vissa e mer som svanar.. kan inte släppa taget.. spelar ingen roll hur dåligt det e eller hur dåligt personen i fråga får en att må.. man vill inte vara i ett sånt förhållande man är i men man kan inte förmå sig att gå vidare för man tror ju att det ska bli som det en gång var.. för man e ju en svan o dom lämnar inte sin partner i första taget.. Men ju mer man tjafsar.. mer o mer tynar kännslorna bort fast man kanske inte märker det själv.. tillslut tror man fortfarande att man e kär i personen men igentligen e man kär i den personen som man en gång träffade.. den personen som man trodde man kände o hade gjort allt för.. inte den personen som den har blivit.. som säkert har funnits där hela tiden men som väljer att visa sig först nu.. Men man kommer till en viss punkt när man måste ta en ståndpunkt.. jag tänker inte bli behandlad så här nå mer.. jag tänker inte må så här nå mer.. sätta ner foten o säga stopp.. O det e först när det har gått ett tag o man har fått lite perspektiv på det hela då man ser allt som alla andra har sett.. o så tänkar man hur fan man kunde falla dit som man gjorde hela tiden o att man inte bröt mycket tidigare.. för då ser man att den personen som gör en illa igentligen är en välldigt liten person... medans man själv kan växa som människa.

Men när man e mitt i det o man tror man har kännslor e det som att vandra i bäcksvarta kloacker med förbundna ögon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0