Tralala!!!

En dag närmre helgen!!

O i natt gjorde jag första natten av tre.. o fy fan va jobbig den va.. det var lugnt o man var ganska pigg fram till halv tre.. sen kom det där mystiska 3 slaget o sen satt jag o brottades med jhon blund tills jag skulle gå hem.. O sen när man kom hem var man ju pigg så man kom inte i säng förrens halv 7 o somna sju halv åtta kanske.. O så satt jag o lastade en skvätt korg i natt.. o i domfår det bara vara ca 40 procent av volymen.. men jag satt i andra tankar då jag o höll på både länge o väl med den där jävla korgen för att jag skulle få i allt.. höll på i trixa o greja.. sen när jag var klar o hade fullt den råge kom jag på att det var en skvätt.. så då var det ju bara att börja lasta ur den igen... har man inge jobb så gör man sig jobb.. jävla klant skalle.. men det blev ju bra tillslut..

O igår var man på gymmet en sväng.. skönt.. ska försöka hålla i det här nu.. för det e jävligt skönt när man kommer igång.. mår bättre i både kropp o själ... sen så ska jag börja springa oxo.. så man får lite kondis för det kan komma att behövas för mina planer för framtiden..

Sen så fick jag besök från en hemvändare igår.. Skit skoj o trevligt var det.. hehe.. Så hon o jag var o käkade på Steel town.. lite tai mat.. fy fan va gott det var o mycket mat.. kan jag starkt rekomendera om dte e nån som e hungrig.. O så snackade vi en massa.. det var kul o se dig igen!

Nu ska jag göra en repa till gymmet.. sen blir det att ordna lite inför helgen.. ska kolla så att allt finns kvar till tältet o att det e helt sen bangbus babies lånade det förra året.. så man kan ju inte vara säker.. hehe..

Ha det bra gott folk.. !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0