Mus

Jora o går fick man besök av en mus!!! hahah... o det va så skönt.. men det var av den lite hårigare typen... hehe

Det var så här att igår på jobbet så gick jag o gubbarna o rekade lite.. för dom har gjort ordning en grillplats ute mot sjön med nån bänk o några stolar.. o ikväll blir det ju korv grillning eftersom det e sista natten så då tänkte vi sitta där ute istället för i kojan.. o det var jävligt fint där ute.. så vi satt oss på en bänk o snackade lite skit. det var då det hände.. jag kände nått på vaden innanför byxorna så jag slog till byxan för jag trodde den det var dom som låg fel eller om det var nått kryp bara... sen 3 sekunder senare känner jag hur nått springer upp för benet... tänk dig paniken!!: haha... jag flög upp o ruskade ur byxa benet o ur ramlar det en hårig jävla näbbmus... jag tror fan rune skulle dö som han skrattade o han som har taskigt hjärta.. Men det e fan inge roligt när man känner nått hårigt krypa upp för benet.. även om det e en mus!!

Kommentarer
Postat av: Ranta

Hehe!!! De där kan juh bara hända dej Erza...

2008-07-10 @ 08:15:54
URL: http://rantaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0