Då bär det snart av!!

Japp.. bara ett natt skift kvar sen bär det av direkt till göteborg... Har bara slappat idag o packat lite.. Tog hojen en sväng till syrran o låna en el pump... sen provat så att luft madrassen e hel för den e ju lappad som satan sen den var på festival... men jag tror den håller luften kvar.. Annars e det ju inte så mycket packning man behöver.. en liten rygga räcker.. Ska bränna nån skiva nå o så.. så vi har på resan... bara Bruce.. hehe... annars tror jag att jag har allt med mig.. dte e ju alltid nått man brukar glömma bort så vi fårse vad det e den här gången.. biljetterna, pengar, ölen, o en solstol e packat iaf.. det viktigaste liksom.. haha... nej nu ska jag greja lite till.. så får jag väll skriva lite mer efter helgen.. får se om allt har varit så bra som det känns att dte kommer bli just nu.. haha..

kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0