Bruce är magisk!

Ja då var man hemma igen efter en skit bra helg.. Det har varit skoj, skratt bärs o en massa dumheter från början till slut.. Så man behöver några dagars semester för att ta igen sig nu.. Har blivit hemskt dåligt med sömn.. men det var det värt.. det värsta med att kampa e att sova i tällt så därförgjorde man det så lite som möjligt..

O hur var det med Bruce då?!..

Konserten var helt MAGISK!!!!!!!!!!!! Det e det bästa sätt jag kan beskriva det på.. Har grymmt svårt att sätta ord på det för man måste ha varit där.. Det var så jävla häftigt o så jävla mycket bra låtar o hela gänget o framför allt Bruce bjöd på sig själv så man blev helt lyrisk.. Lars hade tjatat om Surrender helda dagen men vi hade inte den på nån skiva vi hade med oss.. o när dom spelade den som andra låt tror jag fan lars försvann upp i himlen o där var han kvar tills konserten var klar.. haha... o vi andra kom snabbt efter.. för efter första ter fyra låtarna var man helt lyrisk o så fortsatte det hela kvällen.... sån jävla bra stämmning på publiken oxo.. skit kul att ha varit med om nått magiskt som den kvällen var.. 58000 pers som hoppar till twist and shout i slutet e nått som alltid kommer finns i hjärtat.. eller när han körde badlands.. o alla oooade med.. jag tror fan arenan skulle sprängas... tycker synd om alla er som missade det här.. för även om man inte gillar han hade man efter en sån här konsert älskat han... haha.. jag e lite lätt euforisk när jag tänker tillbaka på hela helgen... o det här kan man leva på länge... o som sagt... BRUCE e BOSS... så e det bara.. o man gillar han inte nå mindre efter det här... hoppas man får en ny chans på en sån här konsert... för dra åt helvete vilket jävla ös!!.... Hela atmosfären var magisk... publiken, kvällen, polarna, arenan, E STREET BAND o BRUCE.. jag kan inte göra annat än att le när jag tänker tillbaka på den här helgen.. för den 5/7-2008... den kvällen var MAGISK!!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0