Mycket som händer

Ja det e det verkligen. Mest en till det sämre. Men oxo en del saker som är till det bättre. O som vanligt i mitt liv, så när det väl händer nånting så händer allt på samma gång.. Det kan aldrig vara lite pö om pö.. Så jag tror huvet sprängs snart.. tänk om man bara hade en på/av knapp.. Gu va skönt det skulle vara att bara stänga av ibland o slippa tänka.. Men det e ju sån man e . en grubblare.. på gott o ont..

Nu ska jag iaf iväg på julbord med jobbet.. Got som fan ska det bli.. o lite pilsner blir det oxo.. få se vad kvällen har att erbjuda..
Och imorgon ska man ut till Sundet o Peters julfest.. hehe... Det kommer bli skit kul.. äta gott dricka gott o bara vara med en massa härliga människor.. brukar alltid vara lekar. killarna mot tjejerna.. få se vad det blir för tok imorgon...

Nej du bloggen.. nu ska jag dra.. så in i dimman så ses vi på söndag kväll nån gång.. hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0