tjoho

Ja du var det ett tagsen man skrev igen.. har inte haft nån vidare lust eller behövt skriva av mig direkt.. trodde ingen läste nå mer heller men det e ju tydligen folk som e in o kikar fast jag inte har skrivit nått på 4 veckor eller nått.. Så ni ska få lite nytt skit o läsa.. hehe

Jag har haft en skit bra sommar. Vi var till goteborg på springsteen. Sen har jag gaddat mig. Blev skit nöjd, men den e inte klar utan det blir en till sittning om några veckor. Sen var vi på Maiden i stockholm,, skit bra var det. O så har dte varit solit o vart, helt underbart väder dom två veckorna jag hade semester.. O dom har innehållit mycket grillning i öl o en välldans massa trevligt sällskap o roliga tillställningar.

O så träffar jag ju en helt underbar tjej oxo. Som jag bara får mer o mer kännslor för ju mer jag lär känna henne. O det känns så himla bra o jag e en välldigt lycklig kille just nu.

Marie du e en underbar tjej!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur går det med bloggandet!?!

2008-11-12 @ 19:21:43
URL: http://ermikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0